Refund policy
Mamy 14-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że masz 14 dni od otrzymania przedmiotu, aby zażądać zwrotu.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nienoszony lub nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu.
Aby rozpocząć zwrot, możesz skontaktować się z nami pod adresem info@wellb.pl.
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotu zawsze możesz skontaktować się z nami pod adresem info@wellb.pl.
Uszkodzenia i problemy
Prosimy o sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu i natychmiastowy kontakt z nami, jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, abyśmy mogli ocenić problem i naprawić go.
Wyjątki / przedmioty nie podlegające zwrotowi
Niestety, nie przyjmujemy zwrotów kart upominkowych.
Wymiana
Najszybszym sposobem, aby mieć pewność, że otrzymasz to, co chcesz, jest zwrócenie posiadanego produktu, a po zaakceptowaniu zwrotu, dokonanie osobnego zakupu nowego produktu.
Zwroty
Powiadomimy Cię po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu oraz poinformujemy Cię, czy zwrot pieniędzy został zatwierdzony, czy nie. Jeśli zostanie to zatwierdzone, otrzymasz automatyczny zwrot pieniędzy na swój pierwotny sposób płatności. Proszę pamiętać, że może minąć trochę czasu, zanim bank lub firma obsługująca kartę kredytową przetworzy i zaksięguje zwrot pieniędzy.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nienoszony lub nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu.
Aby rozpocząć zwrot, możesz skontaktować się z nami pod adresem info@wellb.pl.
Jeśli Twój zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy Ci zwrotną etykietę wysyłkową oraz instrukcje dotyczące sposobu i miejsca wysłania paczki. Przedmioty odesłane do nas bez uprzedniej prośby o zwrot nie zostaną zaakceptowane.
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotu zawsze możesz skontaktować się z nami pod adresem info@wellb.pl.
Uszkodzenia i problemy
Prosimy o sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu i natychmiastowy kontakt z nami, jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, abyśmy mogli ocenić problem i naprawić go.
Wyjątki / przedmioty nie podlegające zwrotowi
Niestety, nie przyjmujemy zwrotów kart upominkowych.
Wymiana
Najszybszym sposobem, aby mieć pewność, że otrzymasz to, co chcesz, jest zwrócenie posiadanego produktu, a po zaakceptowaniu zwrotu, dokonanie osobnego zakupu nowego produktu.
Zwroty
Powiadomimy Cię po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu oraz poinformujemy Cię, czy zwrot pieniędzy został zatwierdzony, czy nie. Jeśli zostanie to zatwierdzone, otrzymasz automatyczny zwrot pieniędzy na swój pierwotny sposób płatności. Proszę pamiętać, że może minąć trochę czasu, zanim bank lub firma obsługująca kartę kredytową przetworzy i zaksięguje zwrot pieniędzy.